borta....

inspirationen är borta :(


Tvärtom!

Efter att jag gjorde den svart/vita LO'n till www.scrapmoment.com så kände jag för att göra precis tvärtom. Jag tog ett svart/vitt foto och sen dekorerade jag i alla tänkbara färger :)





Fortfarande blir bilderna riktigt dåliga...


Juli-Augusti tävlingen på scrapmoment.com :)

Här är mitt bidrag till tävlingen på http://scrapmomentblog.blogspot.com/ 
Allt om själva tävlingen hittar man här: http://scrapmomentblog.blogspot.com/search/label/p%C3%A5g%C3%A5ende%20t%C3%A4vling

Det svåraste med detta tyckte jag var att hitta dekorationer utan färg.


Pappret kommer från Panduro, liksom blingstickersarna. Gitarrerna är även de från Panduropapper, de var faktiskt väldigt knepiga att klippa ut, lite pill där ;)
Fjärilarna är från www.scrapmoment.com (längtar till 16 augusti, då de öppnar igen. Ska bli spännande att se vad de har för nytt inför hösten!!)
Övrigt material är sånt som låg och skräpade i gömmorna och nu kom till användning.
Ja, och så skorna!! De kommer från Bianco och var faktiskt ett fynd!!!

Min kamera är urusel på att ta bilder på LO's och kort, och pyssel i övrigt (för det kan ju inte va jag, ha ha) så det fick bli extra många bilder ist :D





Scrapliftat

I Scrapbooking mm Nr 2 mars/april från i år fanns det på sidan 26 en LO gjord av Dawn Inskip, Frankie. Tog ett kort ur tidningen så ni får se hur den ser ut:


Just det här reportaget handlade om symmetri, på olika sätt. Men jag såg mest den gråspräckliga katten, och tänkte på min lilla Pyttan. Så jag liftade denna LO, och detta är min tolkning:




Nya skor :)

Fyndade ett par skor idag. Bianco 250:- Kan det bli bättre? :)


(datumet är helt fel...)

Nu blev ju inte bilderna så jättebra, men skorna är iaf superfina. Nu väntar jag på tillfälle när de ska användas!!

Yttre rymden eller De innersta alvskogarna?



Eller bara en häxa som fick för stora öron ist för för stor näsa?

RSS 2.0