Igelkotten

Denna såg Lukas och jag en morgon vid förskolan! =)

Göljebäcken

I onsdags var jag på promenad längs Göljebäcken.




Vi såg oxå en groda och en kopparödla



Lördag


Jag kan försvara mig med att det inte är jag som är vinglig, fotografen skyller på kameran, ha ha.
+ att klockan var ca: 02:30...


Det går framåt

Ha, ha, 5(!) unika besökare igår...
Vilka är ni då?

Min Väska

Rensade ur min väska nyss. Detta är vad jag hittade:

*Plånbok, innehållandes: diverse kort, diverse kvitton och 254 kr.
*Necessär, innehållandes diverse smink.
*Kvitto från Ica.
*Grå strumpbyxor.
*Grönt linne.
*Pass.
*Alexanders blixten-plånbok, innehållandes: inget, han bjöd på mc donalds häromdagen.
*Brev att posta.
*Bokningsbekräftelse från TicNet.
*Stay-Ups från H&M.
*Lypsyl.
*Röd penna.
*Linser.
*Linsvätska.
*Nycklar.
*Papper från dagis med tid för utvecklingssamtal för Alexander.
*Gokartresultat.
*Kalender, innehållandes papper som: biljetter, lönespecifikationer, telefonnummer, brev, Fjärilar från Elli, tomma randiga papper, semesterschema, körlektionstider, recept, interneträkning, månadsbrev från Lukas dagis och tomt frankerat kuvert.
*Solglasögon.

Allra, allra längst ner hittade jag en mindre sandlåda.

Vad har ni i era väskor??

RSS 2.0