Bilder


Kortet jag gjorde till syster. Är lite missnöjd med kortets ytterkanter, de känns lite trista men hade inte ork och tid till att göra något mer...

Fjärilar och bling från www.scrapmoment.com
Blommor från ljusmanchetter från Röda Korset, som jag monterat isär och sedan satt ihop igen på nytt.
Rub-Ons från Panduro.




Utstansade fjärilar



Ihopsatta fjärilar. Tycker själv att de blev väldigt fina, vad tycker ni??



Kortmakeri

Nu är födelsedagskorten klara, ett är redan ivägskickat så det är framme till imorgon =) hann ju tyvärr inte ta kort på det innan.... men men, det blir fler. Det andra lägger jag upp här imorgon, efter att syster har bjudit mig på tårta, det är nämligen först då hon får kortet, he, he.

Har gjort lite fjärilar oxå. Tog en fjärilspunch jag köpt från www.scrapmoment.com tog ut rosa fjärilar i lite kraftigare papper, sen lika många i tunnare, lite transparent papper, med mönster på, strök tunnt lager lim på de i tjockare papper, bara på själva kroppen, inte vingarna, satte fast den tunnare med kroppen på limmet, när limmer torkat vek jag upp de tunnare vingarna lite, så det blev mellanrum. Bild kommer på även det imorgon.


SOMMAR :D



Ja, vattnet var precis lika skönt som det såg ut!!




Provar solglasögon... vet inte riktigt om det är min stil...?

VARMT!!!

Om ingen har märkt det än, så är det väldigt varmt ute!!!

Monster!!!







På de två översta bilderna ska nog datumet vara 23/5-10 ist för 1/1-08

43:-

För 43 kronor handlade jag idag 7 st böcker, massa små blommor att använda till scrap och annat pyssel, samt 3 fina tallrikar som jag ska ha till krukfat :)

RSS 2.0