Före:

Men har ingen aning om hur efter-bilden ska se ut, nån som har några bra idéer??

Pyssel

Sätter in lite bilder i ett album, och halvscrappar lite lätt till bilderna.
(blir väldigt dåliga bilder av min kamera...)

Kallt...

ser kallare ut än det var... men det var iaf fint :)

Hästarna


Friskt luft och pyssel!

Nu har jag äntligen gjort såna där dragspelsblommor eller vad de kallas för. Det va lätt att vika, men lite knepigt att få fin form på dom, jag gjorde dom lite för breda och fick klippa och greja. Nästa gång ska jag chalka kanterna på dom först, då blir dom nog lite finare.
Och så lite bilder från Kvarntorpshögen!
På väg upp. Både Alexander och Lukas (och jag!) orkade gå upp alla 427 trappsteg :)
Till vänster, innan granen, där ligger Örebro.
Nä, nu ska jag nog pyssla lite till :)

RSS 2.0