Min Väska

Rensade ur min väska nyss. Detta är vad jag hittade:

*Plånbok, innehållandes: diverse kort, diverse kvitton och 254 kr.
*Necessär, innehållandes diverse smink.
*Kvitto från Ica.
*Grå strumpbyxor.
*Grönt linne.
*Pass.
*Alexanders blixten-plånbok, innehållandes: inget, han bjöd på mc donalds häromdagen.
*Brev att posta.
*Bokningsbekräftelse från TicNet.
*Stay-Ups från H&M.
*Lypsyl.
*Röd penna.
*Linser.
*Linsvätska.
*Nycklar.
*Papper från dagis med tid för utvecklingssamtal för Alexander.
*Gokartresultat.
*Kalender, innehållandes papper som: biljetter, lönespecifikationer, telefonnummer, brev, Fjärilar från Elli, tomma randiga papper, semesterschema, körlektionstider, recept, interneträkning, månadsbrev från Lukas dagis och tomt frankerat kuvert.
*Solglasögon.

Allra, allra längst ner hittade jag en mindre sandlåda.

Vad har ni i era väskor??

Kommentarer
Postat av: Samira

*Stay-Ups från H&M.



Ja var dom kom ifrån det vet man ju!



Mvh Emma Janssons assistent..

2010-08-14 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0