Februari :)

Blir som vanligt mest en massa bilder :)
Kan börja med en bil som inte jag stallde dit, ha ha ;)
Här har vi chauffören (som faktiskt kom därifrån sen, trots all is), tror han försöker lära katten någonting...

Jo, titta! Sitta fint. :) Ska vi se hur det gick?
-Titta, jag har lärt mig tigga fint! ;) (Det gick tydligen lika bra med falukorv som med vildsvin...)
Här är iaf två små väluppfostrade små saker :)
Lukas målade en teckning till Nicklas häromdagen, en ful sådan, för han tyckte visst Nicklas var dum...
Laga tak hos mamma & pappa :)                  
Och sen har jag pysslat lite med! :)
Ett 26-årskort, med lite blommor från Panduro och Stellas, fjäril från Korthuset och spets från Panduro det med.
Och ett 30-årskort med saker från samma ställen som ovan :)

En kall dag kan man bli alldeles varm ;)

...och börja längta till sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0