Januari :)

Snart har det gått en hel månad av det nya året :)
Året som startade lite kaosartat, men som nu ser ut att bli ett finfint år!!
Har på dessa 24 dagar hunnit med en hel del, vilket känns bra. Sett nya ställen och mött nya människor.
Längtar till helgen, då blir det att gå och se Martinas pjäs. Har redan läst manuset, så vet handlingen, men ska ändå bli riktigt spännande att få se.
Idag var jag snäll och städade nästan en hel lägenhet, med hjälp av Malin :) och imorrn ska jag nog vara snäll mot mig själv och städa här hemma, dags att tvätta igen med... mindre kul.

Kommentarer
Postat av: finrliga fröken

Nej jag sover hos den jag jobbar hos. Det finns ett rum till oss assistenter.

2012-02-13 @ 14:44:09
URL: http://finurligafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0